czwartek, 14 marca 2013

Påskeferie - przerwa na blogu

Witajcie Kochani!!
 
 
 
Tak jak i większość z Was mam plany na ferie świąteczne. Święta Wielkanocne w odróżnieniu od Świąt Bożego Narodzenia w tym roku spędzimy z rodziną. Rodzinę mamy podzieloną na Polskę i Niemcy, i tak spędzimy tydzień w Polsce i następny tydzień w Niemczech :). W związku z wyjazdami i całymi świętami, nie będzie mnie tutaj na blogu. No ale pewnie Was też :)
 
 
Także już teraz chciałam Wam życzyć ciepłych Świąt Wielkiej Nocy,
rodzinnych spędów,
dużo uśmiechu,
ciekawych rozmów,
pyszności na stole,
przepięknych pisanek,
cudnych, beztroskich chwil :)
 
 
a po norwesku po prostu: God Påske!
 
 
Wielkanoc w Norwegii..
Tak się jakoś złożyło, że te Święta chcąc nie chcąc też spędzimy "po norwesku". Stąd, że Norwedzy w Święta Wielkanocne przeważnie wyjeżdżają na ferie. Większość z nich ma swój domek letniskowy (hytte) gdzieś w górach, i najchętniej tam spędzają swoje ferie wielkanocne bądź inny wolny czas. Oczywiście wielu Norwegów w Påskeferie podróżuje w różne zakątki świata. Wczasy zagraniczne są tutaj bardzo popularne i Norwedzy wybierają się na takowe średnio 3-4 razy w roku. Czasami rozmawiając tutaj z ludźmi mam wrażenie, że tylko ja jeszcze nigdzie nie byłam, gdyż większość z nich odwiedziło niemalże już wszystkie kontynenty i najpopularniejsze kurorty wczasowe.


To ja uciekam pakować ostatnie drobiazgi, drukować bilety i lecimy!! Na początku kwietnia, gdy już będę z powrotem w domku, na pewno troszkę zrelacjonuję Wam mój czas spędzony z bliskimi i w Polsce i w Niemczech.

Trzymajcie się cieplutko, dbajcie o siebie i o dobre relacje między Wami i Waszymi bliskimi :*

3 komentarze: