piątek, 22 lutego 2019

Szkola podstawowa. Norwegia vs. Polska. Roznice.

Witajcie Kochani!

Zapraszam Was na nowy film na moim kanale You Tube na temat roznic miedzy szkola w Polsce a szkola w Norwegii. Pisalam juz, ze uznalam, ze latwiej mi bedzie filmiki nagrywac niz pisac posty i mam nadzieje, ze taka forma przekazu informacji na temat roznic kulturowych miedzy Polska a Norwegia Wam sie spodoba. Zapraszam do subskrybcji kanalu tak zebyscie byli na biezaco, kanal jest swiezutki i jeszcze nic sie za bardzo na nim nie dzieje, dlatego bedzie mi milo, jesli zostawicie jakis slad w postaci komentarza.

Pozdrawiam Was cieplutko i zycze milego dnia!

Link do nowego filmiku

https://youtu.be/2e_RDE3ZbTs


3 komentarze:

  1. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma bardzo wielu różnic, choć trochę jest. Polska szkoła nie jest najlepsza, ale też nie ma co narzekać

    OdpowiedzUsuń