czwartek, 21 lutego 2019

Kanal na You Tube

Kochani!

Zdecydowalam, ze kontynuacje tego bloga przeniose na YouTube i zamiast blogowac bede vlogowac czyli nagrywac dla Was filmiki, mowiac o roznicach pomiedzy Polska a Norwegia na rozne tematy. Mam nadzieje, ze taka forma bardziej Wam sie spodoba i przyblize Wam bardziej norweska kulture. Pierwszy odcinek juz nagralam i ponizej znajdziecie do niego link. Jezeli Wam sie spoodbal, dajcie lapke w gore, zostawcie slad po sobie w komentarzu, czy chcecie wiecej takich filmikow. Dzieki filmikom na YouTube bedziecie miec mozliwosc tez poznac mnie troche bardziej, mysle ze filmiki nie beda powstawac tylko w zaciszu domowym. Jesli bedzie Was przybywac na moim kanale i bedzie Was juz troszke subskrybujacych, zainteresowanych ogladaniem, przyszykuje cos ekstra i zabiore Was na wycieczke po Oslo. 😍

Zapraszam Was goraco na kanal i dajcie znac co myslicie.

https://www.youtube.com/channel/UCmGlgVer-qdcfMKYxFA1PkA




8 komentarzy:

  1. Zapewniony dostęp do iluminatów ...
    Żadnych bzdur, żadnych wpadek
    Dołącz teraz i witaj światło 💡
    Stań się bogaty i sławny 💰 💴 💵
    Żyj swoimi marzeniami

    E-mail: illuminati666initiiation@yahoo.com
    WhatsApp: +44 7404 930343
    Podążaj za światłem

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć wszystkim, nazywam się Francisco!
    Ściśle tajny sposób na wygraną w loterii za pomocą magii rzucającej zaklęcia o imieniu Dr. Prince. Poprosiłem o zaklęcie loterii, a on rzucił zaklęcie i wysłał mi zwycięski numer loterii. Teraz dzięki pomocy Dr.prince jestem dumnym zwycięzcą loterii. Wygrałem 1 000 000,00 $ (jeden milion dolarów) Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na rzucenie na mnie zaklęcia Loterii. Jestem niezmiernie wdzięczny za zaklęcie Loterii, które dla mnie zrobiłeś. Możesz się z nim teraz skontaktować, aby uzyskać własne zwycięskie liczby.

    E-mail: obinnaspelltemple@yahoo.com

    Połącz go: +18488416266

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń