wtorek, 29 stycznia 2019

Bezpruderyjnosc w szkolach norweskich



Witajcie!

Ostatnimi czasy moja 5cio klasistka ma w szkole lekcje o dojrzewaniu, i zwiazanymi z tym zmianami zachodzacymi w ciele i psychice. Ostatnio wrocila do domu i niemalze w progu juz wykrzyczala, ze nigdy nie chce miec dzieci, ze juz dobrze wie jak sie je robi i ze jest to obrzydliwe i na dodatek z niesmakiem zapytala mnie, jak ja moglam robic tak obrzydliwe rzeczy! Zdebialam i co wiecej oblalam sie rumiencem. Jak sie okazalo, w szkole w ramach nauki o rozmnazaniu, dzieci obejrzaly film (rysunkowy), ktory przedstawial akt seksualny. Film byl co prawda czysto naukowy i skupial sie na pokazaniu plemnikow wedrujacych do jajeczka, ale niemniej jednak i bynajmniej na mojej corce zrobil dosc duze wrazenie. I tak o to dzien w dzien, po powrocie ze szkoly byly nowe rewelacje na temat, tego o czym sie uczyla w szkole i jak bardzo to obrzydliwe. Przyznam sie szczerze, ze bylam mocno zdziwiona opowiesciami corki, zwlaszcza, ze znow byly filmy, na ktorym pani trzymajac penisa dokladnie omawia jego budowe, lub filmik przedstawiajacy tampon przed i po wyjeciu w trakcie menstruacji. Rozmawialam o tym z moimi klientkami, ktore same maja dzieci, ale duzo mlodsze i stwierdzily, ze az takich lekcji za ich czasow nie bylo, a jak pani przyniosla podpaske do szkoly, to klasa byla podzielona i w lekcji o podpaskach uczestniczyly tylko dziewczynki. Byly troszke, tak jak i ja zaskoczone, ze w taki sposob ta wiedza jest przekazywana i dla dzieci w tak mlodym wieku. Przyznacie sami, ze dosc liberalnie...
Z drugiej strony, czasy sie zmienily i dzisiejsza mlodziez tez nie ta sama, w sidlach internetu i wszystkiego, co tam mozna napotkac, w dobie tych wszystkich aplikacji, gdzie po drugiej stronie ekranu zasiadaja pedofile, mysle, ze dobrze, ze edukacja jest bardziej bezposrednia, bez przyslowiowego owijania w bawelne. Nie mam zielonego pojecia jak sytuacja ma sie teraz w Polsce jesli chodzi o nauke o dojrzewaniu i rozmnazaniu. A co Wy myslicie o tym? Powinno sie uczyc bezposrednio juz w szkole podstawowej?

Off-topic: Pisalam, ze rok temu mielismy zime stulecia, ale obecnie tez po kilku dniach, kiedy pruszylo dzien i noc, mamy naprawde mega zaspy...
Kilka fotek z moich okolic :)






4 komentarze:

  1. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć wszystkim, nazywam się Francisco!
    Ściśle tajny sposób na wygraną w loterii za pomocą magii rzucającej zaklęcia o imieniu Dr. Prince. Poprosiłem o zaklęcie loterii, a on rzucił zaklęcie i wysłał mi zwycięski numer loterii. Teraz dzięki pomocy Dr.prince jestem dumnym zwycięzcą loterii. Wygrałem 1 000 000,00 $ (jeden milion dolarów) Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na rzucenie na mnie zaklęcia Loterii. Jestem niezmiernie wdzięczny za zaklęcie Loterii, które dla mnie zrobiłeś. Możesz się z nim teraz skontaktować, aby uzyskać własne zwycięskie liczby.

    E-mail: obinnaspelltemple@yahoo.com

    Połącz go: +18488416266

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kraj ma jakieś swoje własne cechy, które przez innych mogą być uważane za dziwne, a lokalnie wcale nie są

    OdpowiedzUsuń