niedziela, 20 stycznia 2019

Ile kosztuja mieszkania w Norwegii





Zapraszam Was do zapoznania sie z tematem kosztow mieszkan i domow w Norwegii. Jak zapewne wszystkim wiadomo, i jak juz wczesniej pisalam, rozne produkty w sklepach mozemy znalezc i drozsze i tansze. Jednak w przypadku mieszkan, kupna jak i wynajmu jest tylko drogo. Bede pisala na przykladzie Oslo, w ktorym jest najdrozej i okolicach Oslo. Wiadomo, ze najwieksze szanse na znalezienie pracy na poczatku sa w Oslo, gdzie tych ofert i miejsc pracy jest najwiecej. Zeby uniknac codziennych dojazdow, oplat z tym zwiazanych, najczesciej pierwszy kierunek, na jaki decyduja sie nowoprzyjezdni, jest wlasnie stolica kraju. Ceny w Oslo za mieszkanie sa niestety absurdalnie drogie. Ja obecnie mieszkam w miejscowosci, skad mam okolo 10min pociagiem, 30 minut autobusem, 15 minut samochodem do Oslo, i dla porownania mieszkanie w centrum Oslo z 1 sypialnia okolo 40m2 kosztuje 5-6mln kr (pisze o mieszkaniu o przecietnym standardzie i metrazu, bo mozna kupic i za 20mln kr), podczas gdy poza miastem mieszkanie o metrazu 70m2 kosztuje od 2mln-3mln kr. Jednak to, ze cena wyjsciowa jest 2mln wcale nie oznacza, ze dane mieszkanie nie sprzeda sie za 4mln. Mieszakania sie licytuje i kupuje ten, ktory da najwiecej. Ciekawe jest to, ze mieszkanie w Norwegii kupuje sie tak jakby przez smsa :D Ogromnie zdziwieni byli czlonkowie naszej rodziny, ktorzy na codzien mieszkaja w Niemczech, jak akurat byli u nas w odwiedzinach, kiedy my bralismy udzial w licytacji o mieszkanie. Nie mogli uwierzyc w to, ze tak wielka sprawa jak kupno mieszkania, odbywa sie tutaj przez sms!
Jesli chodzi o przyjazd do Norwegii i wynajem pokoju w Oslo, ceny zaczynaja sie juz od 2-4 tys kr/mies za pokoj u osoby prywatnej, lub za pokoj w tzw wspolnocie, gdzie np jest wspolna lazienka i kuchnia i dzielimy je z innymi wynajmujacymi, a poza tym kazdy ma swoj pokoj. Takie pokoje przewaznie maja 8-10m2. Jesli chcemy wynajac mieszkanie dla pary w Oslo powiedzmy z jedna sypialnia, zaplacimy okolo 8-12tys/mies. Niestety ceny z roku na rok ida w gore. Taniej jest, jak juz wspomnialam na obrzezach miasta, ale glownie na obrzezach w ostatnim czasie buduje sie coraz wiecej nowych mieszkan, ciagle w rozudowie sa drogi, nowe chodniki, nowe parki, nowe trasy rowerowe, odnawiane sa szkoly, centra handlowe, i co za tym idzie, taka wioska staje sie coraz bardziej atrakcyjniejsza i ceny mieszkan przez to rowniez ida w gore. Sami Norwegowie, kiedy zaczynaja zakladac rodziny, bardzo czesto przenosza sie na wies i kupuja dom. Za nowe mieszkanie w nowo wybudowanym bloku z max 2 sypialniami na obrzezach miasta, zaplacimy okolo 6mln kr. Im dalej od Oslo, ceny oczywiscie maleja i dom mozemy kupic w cenie mieszkania, ktore lezy tez na obrzezach ale blizej miasta. Za dom w mojej miejscowosci zaplacimy od 4-5mln kr a jadac jeszcze godzine od mojej miejscowosci, ceny sa juz od 2-3mln kr. Czyli tyle za ile mieszkania w bloku w mojej miejscowosci. W innych czesciach Norwegii, mieszkania sa o wiele tansze. Jezeli jestescie zainteresowani wynajmem lub kupnem polecam zajrzec na Finn.no gdzie znajdziecie ogloszenia sprzedazy i wynajmu.
Bolig til salgs (to mieszkania na sprzedaz)
Bolig til leie (mieszkania na wyjanem).
Mozecie wybrac kryteria gdzie, w jakiej czesci Norwegii, gminie, metraz, jaki rodzaj mieszkania i oczywiscie cena.
Mam nadzieje, ze wpis okaze sie przydatny.

Off-topic: Przepraszam za brak polskich znakow, ale klawiatura polska nie dziala mi na tym laptopie, a drugi, z ktorego tez korzystam akurat zajety przez malzonka :D Milego dnia Kochani i prosze o komentarze, o czym ewentualnie chcielibyscie zebym napisala w kolejnym poscie. 

35 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy artykuł chociaż mnie aktualnie bardziej interesują Mieszkania Kraków Krowodrza wynajem. Może skoro wiesz tyle odnośnie nieruchomości będziesz w stanie podpowiedzieć mi także coś właśnie na ten temat? Jeśli tak, bedę Ci bardzo wdzięczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, na ta chwilę rozglądam się za mieszkaniem w Polsce. Najprawdopodobniej, osadzę się we Wrocławiu, gdyż znajduje się tutaj zdecydowana większość mojej rodziny. Na tą chwilę zainteresowała mnie oferta tego dewelopera: https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ - czy powinienem z niej skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat. Mnie natomiast interesuje mieszkanie w Polsce, a dokładniej w Krakowie. Znalazłam już namiar na agencję nieruchomości Estate Dealer Mają dobre opinie, więc mam nadzieję, że szybko uda mi się znaleźć z nimi nowe m2.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy zamierzamy kupić mieszkanie pamiętajmy o kosztach ubezpieczenia to ważne bo często niektórzy zapominają o tym, tu http://kompleksowaochrona.pl/ można obliczyć składkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli szukacie opcji kredytowej na remont mieszkania, polecam wam zajrzeć tutaj https://lowcachwilowek.pl/pozyczka-na-remont-mieszkania/. Moim zdaniem opisana tutaj propozycja jest bardzo ciekawa i jak najbardziej warta uwagi. Powiedzcie mi co wy sądzicie o takim wyjeździe na weekend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz pomocy związanej ze spłatą pożyczek to polecam odezwać się do firmy spłata chwilówek Dąbrowa Górnicza - sprawdzona i oferuje kilka opcji na wyjście z długów

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc to nie wiem ile kosztują mieszkania w Norwegii, ale wydaje mi się że jak uż kupować mieszkanie za granicą to lepiej zdecydować się na Teneryfę. Z tego co widze tutaj http://tenerifeapartaments.com/ to ofert na apartamenty i domy jest sporo a do tego ceny są na prawdę korzystne

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten moment ja nie mam w planach żadnej wyprowadzki i wręcz przeciwnie szukam mieszkania u nas w Gdyni. Bardzo podoba mi się oferta https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html gdyż jako deweloper widzę, że te obiekty są najlepiej położone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałem okazji być w Norwegii, ale może uda mi się kiedyś tam trafić. Na tą chwilę posiadam mieszkania w naszym kraju i jest mi tu dobrze. Zresztą jak czytałem w https://cuk.pl/porady/czy-warto-ubezpieczyc-mieszkanie-pod-wynajem to teraz znam już odpowiedź na pytanie czy warto ubezpieczyć mieszkanie pod wynajem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat ja się raczej nie wybieram w te strony i muszę powiedzieć, że dobrze mi się mieszka u mnie w domu. Teraz jeszcze wymieniłam pompę głębinową na nową z https://www.dostudni.pl/ i jestem zdania, że to był bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

      Usuń
  11. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewniony dostęp do iluminatów ...
    Żadnych bzdur, żadnych wpadek
    Dołącz teraz i witaj światło 💡
    Stań się bogaty i sławny 💰 💴 💵
    Żyj swoimi marzeniami

    E-mail: illuminati666initiiation@yahoo.com
    WhatsApp: +44 7404 930343
    Podążaj za światłem

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, a jak wygląda zakup mieszkania we wspólnocie z tak zwanym długiem wspólnym, kypuje się powiedzmy za 600 tyś nok i pozniej raty w czynszu około 10 tyś nok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

      Usuń
  14. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący artykuł. Sam niedawno zdecydowałem się na zakup mieszkania w Polsce, ale bardzo interesuje mnie również sytuacja na rynku nieruchomości za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć wszystkim, nazywam się Francisco!
    Ściśle tajny sposób na wygraną w loterii za pomocą magii rzucającej zaklęcia o imieniu Dr. Prince. Poprosiłem o zaklęcie loterii, a on rzucił zaklęcie i wysłał mi zwycięski numer loterii. Teraz dzięki pomocy Dr.prince jestem dumnym zwycięzcą loterii. Wygrałem 1 000 000,00 $ (jeden milion dolarów) Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na rzucenie na mnie zaklęcia Loterii. Jestem niezmiernie wdzięczny za zaklęcie Loterii, które dla mnie zrobiłeś. Możesz się z nim teraz skontaktować, aby uzyskać własne zwycięskie liczby.

    E-mail: obinnaspelltemple@yahoo.com

    Połącz go: +18488416266

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem warto korzystać z usług sprawdzonych doradców finansowych podczas szukania ofert na kredyt hipoteczny. Mi taka osoba bardzo pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  22. W sprawie kredytu na mieszkanie w Norwegii polecam zgłosić się do https://pl.motty.no/ . Doradcy porównają oferty bankowe i podpowiedzą gdzie są najatrakcyjniejsze kredyty. Także pomogą w wypełnianiu wniosków. I jest to darmowe

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa opcja. My dopiero szukamy domu do remontu. Chyba zgłosimy się do biura nieruchomości https://nestate.pl/ po pomoc bo znalezienie czegoś na własną rękę nie jest takie proste. marzy nam się niewielki dom gdzieś pod miastem do remontu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poniekąd dla mnie bardzo istotną sprawą jest także to aby zdawać sobie sprawę z tego komu najlepiej zlecać wszelkiej maści usługi remontowe. W każdym razie ja stawiam na ekipę z firmy https://www.wawerbud.pl/ i wiem, ze to jest coś bardzo ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mieszkania w Norwegii są bardzo drogie, jednak zarobki również znacznie różnią się od tych w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety Norwegia jest bardzo droga, ale zarobki są bardzo duże.

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest straszne jak dużo teraz kosztują mieszkania w Polsce. Nawet w małych miastach ceny mieszkań są powalające. Bez kredytu ciężko jest samemu na coś zarobić. No chyba, że na stare lata się człowiek dorobi. Kredyt w obecnych czasach jest obowiązkowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚWIADECTWO JAK ZOSTAŁEM W ŚWIĄTYNI ILLUMINATI 666
    UWAGA: CZŁONKOWIE ILUMINATÓW NIE ODKRYWAJĄ SWOJEJ TOŻSAMOŚCI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    NIE MA W ZAKRESIE OFIARY LUDZKIEJ

    Skontaktuj się z prawdziwym WhatsApp: +234 9068-876-473
    Na początku myślałem, że to oszustwo, ponieważ w dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć prawdziwych ludzi w Internecie, dopóki nie zdecydowałem się spróbować, a ty masz dostęp do SŁAWNYCH, DUCHOWYCH MOCY i wizyt CZŁONKÓW w dowolnym wybranym kraju
    I całe moje życie zmieniło się w ciągu zaledwie 6 dni

    KORZYŚCI DLA NOWYCH CZŁONKÓW
    *. Dom w dowolnym kraju.
    *. Nowy samochód marzeń.
    *. Suma 6 milionów dolarów na rozpoczęcie nowego życia 6 000 000 $
    Aby móc kontaktować się z naszymi partnerami, musisz mieć ukończone 18 lat
    E-mail: Brotherhoodllluminati187@gmail.com
    Skontaktuj się z prawdziwym WhatsApp: +234 9068-876-473..

    OdpowiedzUsuń