piątek, 21 grudnia 2012

Życzenia.. w.. Święta Bożego Narodzenia..

Święta tuż tuż.. przygotowania, porządki, wypieki, wszystko wrze!! Może nie tak bardzo u nas, bo ja raczej za pieczeniem nie jestem i zakupione mrożone placuszki już czekają na swoją kolej w zamrażarce;) Pisałam Wam również, że zaserwuję norweskie dania tradycyjne, przygotowywane specjalnie na Święta. Jeśli chodzi o kuchnię, nie jest ona wymagająca tak jak polska. Właściwie wszystko "robi się samo". Ja tylko będę przyprawiać a potem tylko "asystować" mojemu piekarnikowi ;) Z prezentami uporałam się już duuuuużo wcześniej - bo jak zwykle nie mogłam się doczekać;)) Mieszkanko wysprzątane.. a więc pozostało tylko wielkie oczekiwanie.. 
 
Ale najpiękniejsze chwile przed nami.. kiedy już zasiądziemy do tego suto zastawionego stołu, tacy eleganccy, uśmiechnięci, z błyszczącymi od choinkowych światełek oczami, roniący łzy wzruszenia podczas łamania się opłatkiem, pogrążeni w rozmowach z dawno niewidzianymi krewnymi.. a to wszystko przy dźwiękach przepięknych kolęd..
 
Takich właśnie Świąt Wam życzę.. spokojnych, pełnych nadzieji, wzruszeń, w zdrowiu i radości, wypełnionych miłością i obecnością bliskich.
 
 
 
A potem.. szalonego Sylwestra i wskoczenia z uśmiechem na twarzy od ucha do ucha w Nowy Rok! Macie już swoją noworoczną listę postanowień?? Ja nad moją jeszcze pracuję.. ;)
 
A więc God Jul og Godt Nytt År!! (Tak złożymy sobie życzenia po norwesku).
 
 
 
 
 
Off-topic
 
Święta w Norwegii zapowiadają się naprawdę biaaaaało i mroźno, grzańce i przytulańce wskazane!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz